Melanie Oderwald

Commissielid | Bestuur, dienstverlening, ICT, veiligheid, commissie R&A

43 jaar

Delft

Melanie is in Delft geboren en na haar jeugd in Schipluiden heeft ze aan de TU Delft technische bestuurskunde gestudeert. Met haar gezin met drie kinderen woont ze in de Indische Buurt. In D66 ziet zij dé partij die altijd op zoek is naar de beste oplossing, met een gezond evenwicht tussen het sociale en het liberale.

Melanie werkt als toezichthouder bij de Autoriteit Consument en Markt, de toezichthouder voor eerlijke concurrentie en consumentenbescherming. Als toezichthouder zorgt zij ervoor dat Nederlandse telefoonnummers niet opraken en werkt zij op Europees niveau samen aan betere bereikbaarheid en het voorkomen van het misbruik van telefonie.

Melanie was de afgelopen jaren voor actief D66 Delft als afdelingsvoorzitter. Zij vindt het belangrijk om naar effectiviteit en doelmatigheid van plannen van de gemeente te kijken. Ze zet haar ervaring in toezicht en handhaving graag in om van Delft een fijne stad te maken om in te wonen. Een financieel solide, sociaal en gezonde stad is Melanie’s ideale Delft, waarbij sport een speerpunt is voor Melanie. Sporten en bewegen is meer dan alleen gezond blijven. Sport verbindt mensen en bevordert het welzijn.

Telefoon: +31 6 53 22 01 31

Alle uitnodigingen aan Melanie of de fractie kunt u sturen naar fractie@d66delft.nl.

Meer van Melanie Oderwald