Martina Huijsmans

Wethouder | Ruimtelijke ordening, Mobiliteit en Dienstverlening

46 jaar

In het dagelijks leven is Martina teammanager project- en programmanagement voor de gemeente Leiden. Zij combineert al sinds maart 2014 met veel plezier haar werk als ambtenaar met raadslid voor D66, waarbij zij zich onder andere bezig heeft gehouden met Ruimtelijke Ordening en de Spoorzone. Martina vindt het leuk om te bedenken hoe slimme oplossingen en creatieve ideeën die met Delftse kennis bedacht zijn, ontwikkeld en toegepast kunnen worden om Delft toekomstbestendiger en leefbaarder te maken. Daarbij weegt Martina steeds belangen op korte en lange termijn af. Waarvoor is nu een bruikbare oplossing nodig, waar kunnen we investeren in duurzame verbeteringen?

Voor Martina is het belangrijk dat Delft een prettige stad is en blijft om te wonen, werken en recreëren. Een Delft met kansen en ruimte voor iedereen, een plek waar een goede toekomst voor een kind start, waar je je kunt ontwikkelen en waar je prettig oud kunt worden.

Mobiel: +31 6 48 95 01 72

Alle uitnodigingen aan Martina of de fractie kunt u sturen naar fractie@d66delft.nl.

Meer van Martina Huijsmans