Harjo Schuurman

Raadslid | Jeugd, onderwijs, zorg en sport

40 jaar

Delft

Harjo is een bekend gezicht voor de gemeenteraad. Sinds februari 2017 is Harjo raadslid voor D66 Delft voor het sociale domein. Daarnaast is Harjo actief in de horeca in de binnenstad, waardoor hij de binnenstad goed kent en daar een netwerk heeft opgebouwd.
Harjo houdt zich in de raad bezig met Zorg, Jeugd, Onderwijs en Sport. Zo heeft hij actief ingezet op het onderwijsachterstandenbeleid, zodat kinderen met verschillende achtergronden gelijke kansen krijgen in het onderwijs. Harjo is ervan overtuigd dat kinderen op jonge leeftijd al extra ondersteuning moeten kunnen krijgen, om te voorkomen dat er dan achterstanden ontstaan. Onderwijsachterstandenbeleid gericht op de ontwikkeling van taal en het voorkomen van verzuim heeft Harjo’s aandacht.
Harjo omschrijft zichzelf als een betrokken en gedreven Delftenaar die zich vol passie inzet voor onze mooie stad en haar inwoners. Harjo noemt zichzelf sociaal, liberaal, ondernemend en hij houdt dingen graag simpel.

Mobiel: +31 6 47 25 87 24

Alle uitnodigingen aan Harjo en de fractie kunt u sturen naar fractie@d66delft.nl.

Meer van Harjo Schuurman