Campagneteam

Iedere politieke partij, lokaal of niet, krijgt er mee te maken: campagne voeren. D66 Delft voert actief campagne voor alle grote verkiezingen en doet ook haar uiterste best om tussen verkiezingen door zichtbaar zijn. Enkel met de hulp van vrijwilligers en betrokken actieve leden is het mogelijk hier steeds mooie resultaten mee te behalen!

De eerstkomende campagne die we tegemoet gaan is die voor de Tweede Kamerverkiezingen van 2021. Deze campagne kent landelijke coördinatie waar ook wij als lokale afdeling een actieve rol pakken. Het is dan ook een mooie opwarmer voor de grootste en meest intensieve campagne die we kennen, namelijk de gemeenteraadsverkiezingen van 2022.

Deze campagne wordt geheel lokaal opgezet waardoor vele handen nodig zijn. Van grafische vormgevers tot socialmedia guru’s, van enthousiaste flyeraars tot tekstschrijvers, van logistieke planners tot fondsenwervers, en natuurlijk echte campagnestrategen. Je werkt nauw samen in een hecht team met een gezamenlijk doel: een top verkiezingsresultaat!

Herken jij jezelf in een van deze rollen? Neem dan vooral contact met het bestuur op. Klinkt bovenstaande allemaal net iets te intensief? Sporadische campagnetalenten ontvangen wij met even open armen! Ook voor jullie geldt, neem vooral contact op met het afdelingsbestuur als je eens mee wilt doen. Je kan het bestuur bereiken via bestuur@d66delft.nl. Hopelijk tot snel!

Laatst gewijzigd op 13 januari 2020